mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 16 lutego 2009

Najpierwszejszy LO i kartka ...

U mnie w domu szaleje jelitówka, ale zanim mnie wzięło, zdążyłam zrobić mojego pierwszego scrapa w tak dużym formacie - 30x30...
Strasznie fajnie robiło mi się tą pracę, w zasadzie robił się sam, tyle, że moimi łapkami ...
W roli głównej moja Emisia :*





Na dokładkę karteczka, znowu ten papier i znowu te kolory ...


Podpatrzyłam u dziewczyn i te dwie prace zgłosiłam do wyzwania Arty Girlz.


20 komentarzy:

Martyna pisze...

Ja tu chyba przestanę zaglądać, bo się rozstroju nerwowego nabawię... Piękny!

Idę się gdzieś zakopać, w jakiejś norze najlepiej, żeby się nie denerwować i nie zazdrościć talentu... :)

Kropelka pisze...

No fantastyczny scrap!Cudowny,tyle detalikow,mmm...mozna sie zakochac w modelce :-)
Pozdrawiam i zdrowia rzycze,u mnie tez choroby rzadza :-(

OriBella pisze...

Przepiękny scrap!!!!!!!!!!!!

Pejtoon pisze...

jesy cudowny, piękne kolory, dodatki :)
A zdjęcie z główna "bohaterką" przepiękne :)

martita pisze...

bardzo mi się podoba kolorystyka tego scrapa :) zaś zdjęcie jest urocze!

RosaliaArt pisze...

kochana, czy ja tam dostrzegam skarby z komódki, czy się mylę? wyszło rewelacyjnie!!!
czy ty paliłaś te papiery i jak uzyskałaś takie brzegi zdjęcia? genialna praca, a co będzie dalej.. aż strach pomyśleć !

BETIK pisze...

Pierwszy, tak.........? Pani już podziękujemy:)) Piękny scrapek. Mamuta, daj żyć i zrób dla odmiany coś, co nam się nie będzie podobało;)

rudlis pisze...

Boszeeeee, ależ to cudne :)))
Jak brakuje takiej gamy kolorów teraz gdy za oknem biało!
Świetny ..tylko nie pisz, że to Twój pierwszy bo nie uwierzę ;P

A robiłaś według mapki czy z głowy?

Nowalinka pisze...

Jak na pierwszy scrap to chyle czoła, rewelka! :)
A jaka śliczna córcia :)

Zielona pisze...

Jej ile dodatków :D Super Ci wyszedł!! Debiut w tym formacie bardzo dobry :)

mamuta pisze...

Dziękuję za tak miłe słowa, dodajecie skrzydeł :*

Martynko, proszę cię, nie gadaj głupot, zdolna baba jesteś :*

nicktosiu, komódkowe skarby już wykorzystane, tutaj użyłam swojej gazy. Papier zielony jest dookoła obdarty i wytuszowany trzema odcieniami distressów, zdjęcie dookoła przetarłam papierem ściernym o poobdzierałam nożykiem i na koniec pobrudzone tuszem

Betik, te nieudane lądują w szufladzie :*


Rudlis, ano pierwszy w tym formacie, mam jeszcze dwa za sobą, ale mniejsze (20x20)

Anonimowy pisze...

Piękny! Delikatny i rozczulający!

mamuta pisze...

kasiorka :* dziekuję

Irenko zapomniałam- robiłam bez mapki, ja lubię dużo naćkać, a te mapki wszystkie takie puste ...

Zielonooka pisze...

cudny scrap,cudny, pięknie Ci wyszło.kolory rewelacja!

Crissi Harvey pisze...

wow you Layout and card are fantastic so beautiful.

Thanks for joining in with the Arty Girlz challenge.

crissi xx

Julie Allain pisze...

Your layout is BEAUTIFUL!!!!!

Thanks for joining in with the flower challenge on Arty Girlz

Julie x

Julie Allain pisze...

oops I didn't mention your card...that is beautiful also Thanks so much for joining in with our challenge I hope you'll join in again (There will be a new challenge today) xx

Maugo pisze...

Sliczny scrap! Nie widac ze choroba byla blisko :) A moze to praca Cie oslabila bo wynik cudny:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękny, delikatny, okwiecony scrap!!! Kartka też jest śliczna :)

Ewelina pisze...

Prześliczny scrap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...