mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 9 lutego 2009

Korale koloru ... lawendowego

Dzisiaj było trochę słoneczka i udało mi się zrobić zdjęcie moim nowym koralikom ...
koloru lawendowego, wolałabym śliwkowe, ale akurat wtedy gdy kupowałam czesankę tego koloru brakło ... śliwkowe też na pewno sobie zrobię ...



Skończyła się następna edycja UHaKowego łańcuszka liftowego, tym razem kartkę wybierała anai
Całość mozna zobaczyć tutaj

Moja trochę wymęczona, po raz kolejny się przekonałam, że jak przychodzi co do czego to moje papiery do siebie nie pasują, każdy z "innej parafii" i mam problem z dopasowaniem ich do siebie. Ca łe szczęście mam zapas ikeowych papierów do pakowania, uwielbiam je :)

5 komentarzy:

coco.nut pisze...

a ja cię w nich widziałam!!! ;)

na zdjęciach z Babiego Lata... a u kogo, to nie powiem!

śliczne są, choć to raczej nie moje kolory :DDD

elianka pisze...

Śliczna ta kartka.. ach mamuta Ty chyba potrafisz czarować...

Magda Łuczak Art pisze...

śliczne korale :) a karteczka piękna :) marudzisz ;)

BETIK pisze...

Korale cudne, dotykałam!!! Jjak już Ci się znudzą, to chętnie przejmę:))A kartka: nie narzekaj, śliczna jest i wszystko w niej do siebie pasuje:)

Madzioza pisze...

O mamusiu kochana!!!! Jakie śliczne korale...................jaki piękny kolor...normalnie mam fiołka na punkcie tego koloru ostatnio.Piękne..na punkcie korali też mam fiołka...
Jak będziesz chciała wymienić na coś..nie wiem na co? na coś szydełkowego to "kliknij" do mnie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...