mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 30 czerwca 2015

Stolik ogrodniczki


W zeszłym miesiącu spędziłam kilka dni w szpitalu, w tym czasie mąż zrobiła dla mnie
 "stolik ogrodniczki". 
Wiedział, że o takim marzyłam, bardzo ułatwia prace typu sadzenie kwiatów w donicach, przesadzanie czy wysiew nasion na rozsady. Kto takie prace wykonywał w kucki,  to wie jak potem bolą nogi ;) Teraz mam pełen komfort.

 Stolik pełni też funkcję ozdobną- poustawiałam na nim donice i pojemniki z ziołami. Ustawiliśmy go pod tarasem, od południa, jest tu dużo słońca a dach tarasu osłania stół od nadmiaru deszczu.







Miłej pracy ogrodniczki ;*

4 komentarze:

kicikicitata pisze...

Stolik bombowy :)Świetne miejsce do pracy i do dekoracji!

kasinerekoczyny pisze...

Oj to super sprawa taki stół....bardzo pomaga w pracy ogrodnika;)
Znam ból pleców i kolan podczas przesadzania kwiatów, pielenia....
Pozdrawiam;)

Mika pisze...

Jest superowy. Od dawna taki mi się marzy...

Alina Anna pisze...

Tobie zrobił mąż, a mnie kupił:) Twój wymiata:) Mój ma takie ulepszenie w postaci ocynk blachy na blacie, to ułatwia zbieranie resztek, ale Twój taki rustykalny:) Pozdrawiam ciepło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...