mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

niedziela, 8 stycznia 2012

Przepiśniki

Kilka z kilkudziesięciu przepiśników, jakie zrobiłam przed świętami
- wiele nie załapało się nawet na zdjęcia,
zrobiłam ich jeszcze więcej niż w poprzednim sezonie, a myślałam, że to niemożliwe ...

Wzory znane i lubiane, ale też całkiem nowe ...




















W większości wykonane z polskich papierów,
zaprojektowanych przez nasze zdolne dziewczyny !!!

U nas znowu wirusy zbierają plon :(,
ale mimo wszystko pozdrawiam Was ciepło, ale bez buziaków :)

9 komentarzy:

Lilka pisze...

cudowne!!! gratuluję niezła produkcja!

Niebiesko_Oka pisze...

Wielce smakowite :).
Pięknie się prezentują!
Dużo zdrówka życzę :D.

Dorota pisze...

Każdy przepiśnik jest wyjątkowy, a ich liczba zaskakuje.

Anonimowy pisze...

są przesłodkie! każdy inny, każdy zachwyca :)

Anonimowy pisze...

Piękne.Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Śliczniutkie są :)Każdy zachwyca z osobna:)

Angi pisze...

Z każdym kolejnych zachwycam się coraz bardziej ;) A na wszystkie "muffinkowe" aż się ślinię :]

monia pisze...

Są czadowe, każdy ma swój urok:))))
Chyba powinnam swój zwykły przepiśnik zmienić hehe

incognito pisze...

Przepiśniki rewelacyjne, mój faworyt to ten ze sztućcami, podziwiam Twoje umiejętności...ja bym chyba nie umiała nic "wyscrapować" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...