mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 27 września 2011

Guten TAG !!

Kartki w kształcie taga chodzą za na już od jakiegoś czasu
- dziś postanowiłam spróbować :)
Użyłam również kilka folijek po stemppelkach z nadrukiem wzoru,
mam ich całe mnóstwo i cieszę,
że w końcu udało mi się ich jakoś użyć :)

Kartki są inspiracją dla sklepu Scrap Pasja
a na blogu sklepowym szczegóły zatowarowania.








Sklep Scrap Pasja istnieje już 2 lata
i z tej okazji zaprasza na CANDY urodzinowe- szczegóły TU
oraz na konkurs urodzinowy- TU

8 komentarzy:

Maggie pisze...

..rewelacyjne karteczki - cudne - zwłaszcza ta turkusowa :D

Anonimowy pisze...

A mnie się podoba ta z sekwencją"szczęśliwi czasu nie mierzą".Pozdrawiam!

OriBella pisze...

Obie śliczne, takie delikatne i eleganckie:)

Evgenia Levitskaya pisze...

like it so much

Kasia Udalska pisze...

Wow, są wspaniałe: ta z turkusowymi dodatkami powala kolorystycznie, ta druga ma świetny motyw zegarowy. Obie są cudne :)

Dobra pisze...

Tworzysz wspaniałe prace, pełne uroku i wytwornej elegancji.

KLAUDIA-GR. pisze...

Po prostu cudne :)

monia pisze...

Świetne są, nr 1 "Szczęśliwi czasu nie mierzą"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...