mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

sobota, 22 maja 2010

Czerwona kratka :)

Papierów w kratkę z ILS nie umiałam się doczekać, pocięłam jak tylko do mnie dotarły ... i tyle, jakoś straciłam zapał :)
... ale wrócił ... wczoraj :))
Po całym dniu smarowania, zabawiania i itp. itd. Kacperka, którego dopadła ospa, z dziką rozkoszą zajęłam się w końcu sobą :)))- czyli zamknęłam się w pokoiku i powstały kraciaste przepiśniki :)








I trochę inny :)




Pogoda też w kratkę :)), na przemian pada i świeci słońce ...

Udanego weekendu dla wszystkich :*

23 komentarze:

coco.nut pisze...

super przepiśniki!!!

a ja ostatnio właściwie, tylko papierów z ILS używam...

ifciunia pisze...

smaczniutkie :) Super wykonanie i dobór elementów. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy.

marikusia pisze...

Smakowite te przepiśniki :)

mag pisze...

Piękne! Ta ceratkowa kratka wygląda świetnie :)

Unknown pisze...

Oj, ten inny uwielbiam!!!!!

Oliwiaen pisze...

Ślinka cieknie na sam widok! No i te obrazeczki cudne!

G-a pisze...

Fantastyczne wykonanie i te obrazeczki takie fajne!

Anonimowy pisze...

fantastyczne te przepiśniki...

mocca22 pisze...

ale pyszności:-))

Niebiesko_Oka pisze...

Uwielbiam Twoje notesy!
Cudne są :).

u Alojka pisze...

sa piekne ale ten pierwszy bajeczny!!!!!

cyga pisze...

świetne przpiśniki, sama radość wpisywać tu ulubione smakołyki

Noami pisze...

przepiekne!!!

fanta1992 pisze...

cudowne, już napisałam kumpeli żeby poszukliwała w e-sklepach;)
Piękne obrazeczki.Możesz zdradzić gdzie takie znalazłaś?

Ludkasz pisze...

rewelacyjne, jak zwykle:)

Moka pisze...

piękne:)

paulisia pisze...

wszytskie sliczne! bardzo dokladnie zrobione i eleganckie!

Ewelina pisze...

Przewspaniałe, wszystkie.

Lusilla pisze...

Apetyczne te notesiki kulinarne.Wspaniały prezent dla każdego kto lubi gotować.

.:jaśminowasia:. pisze...

genialna jesteś, pozdrawiam Kacperka

Habka pisze...

Bardzo mi się ten drugi podoba :)

carrot pisze...

Przepiśniki przepiękne. Nie wiem który ładniejszy :)

kigabet vel Ki pisze...

smakowite ... niebanalne i jak zwykle wykonane na wysokim poziomie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...