mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 22 grudnia 2009

Świąteczna wymiana ...

W tym roku Dzieciątko (bo u nas pod choinkę prezenty przynosi Dzieciątko) troszkę wcześniej podrzuciło prezent świąteczny pod moją choinkę :), a to za sprawą wymiany świątecznej w Art-Piaskownicy

Byłam w tym roku baaardzo grzeczna bo dostałam cudowny prezent wykonany zdolnymi rączkami Makówki : zakupoholiczkę, kolczyki i karteczkę z życzeniami- wszystko w bardzo twarzowym i bardzo przeze mnie lubianym kolorze szafirowym :*
Makówko jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję :*
Zdjęcie autorstwa Makówki, ja choćbym nie wiem jak się starała i tak by mi takie ładne nie wyszło :(


Ja robiłam prezencik dla Oliwiaen- miało być retro i coś na choinkę, myślałam, myślałam i wydziergałam :)
Maja mówi, że jej się podoba :*


Miłego wieczoru życzę, nie przepracowujcie się :*

7 komentarzy:

Jolinek pisze...

bombowe bombki poczyniłaś:) strasznie mi się podobają:)
życzę spokojnych i niepowtarzalnych Świąt:)

Ludkasz pisze...

cudowne bombeczki, bardzo mi się podobają, idealne na moją choinkę;)
Prezencik pod choinkę także uroczy:)
Wesołych Świąt Ci życzę:)

Anitasienudzi2 pisze...

oh faktycznie wszystko godne pozazdroszczenia!

Martyna pisze...

Boskie prezenty (zarówno te otrzymane jak i te wyprodukowane) :)

Wesołych Świat!

G-a pisze...

Piękne prezenty; życzę spokojnych, rodzinnych Świąt.

Oliwiaen pisze...

Maja nie mówi, że się jej podoba, tylko, że jest ABSOLUTNIE ZACHWYCONA!!! Z zadania wywiązałaś się Kasiu na medal, i bardzo Ci dziękuję raz jeszcze.

A także życzę Tobie i Twojej Rodzinie wesołych i spokojnych Świąt!!

Encza pisze...

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!
pozdrawiam,
ania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...