mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

piątek, 20 marca 2009

Muchomorek i kartki ...

Jesteśmy już w domu, uffff...
Wszystko jest już ok, ale od szpitali jak najdalej ...


Mam parę prac, które mogę już odtajnić...
Jedną z nich jest igielnik na wymianę na HOA
Muchomorek :)


Skończyła się kolejna edycja cardliftu UHaKa, kartkę do liftu wybierała katasiakowa, była to kartka Amber, więc vintage w najlepszym wydaniu, do mnie doszło już mało starociowo, a moja wersja wygląda tak:


I jeszcze jedna, też cardlift, tyle, że równoległy (wszyscy liftują oryginał)

Tło w tej kartce jest serwetkowe, ten różowy to papier do prezentów, jest tam tez srebrny brokat, którego niestety nie widać ...

6 komentarzy:

martita pisze...

przepiękny muchomor :) chciałabym takiego w lesie zobaczyć ;)

Nowalinka pisze...

Ten igielnik superowy, zwłaszcza, że mozna zmieniac jego zawartośc :)
Karteczki miodzio, jak zwykle :))

OsicaPottery pisze...

Oglądam igielniki z Waszej wymiany i coraz bardziej nabieram ochoty na posiadanie takiego własnego cuda. Niewiele miałam doczynienia z szyciem do tej pory ale chyba muszę spróbować. Co do tej drugiej kartki to niedawno zrobiłam papier z takiej samej serwetki, choć jeszcze nie wykorzystałam go do niczego. Miło widzieć jak taki sam fajnie się prezentuje w Twojej pracy.
Pozdrawiam

BETIK pisze...

Piękny igielnik!! I te kwiatuszki w środku...:) A karteczki... co by tu napisać... chyba tradycyjnie... świetne:))
No i bardzo sie cieszę, że wszystko poszło dobrze, i że jesteście już w domu:) Pozdrawiam!

coco.nut pisze...

muchomor zabójczy!!! ;)

karteczki świetne, ta ostatnia to już w ogóle...

Berberis pisze...

świetny muchomorek!!!
a karteczki jak zawsze wykonane po mistrzowsku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...