mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 27 października 2014

Puchate śnieżynki


Uwielbiam szydełkowe śnieżynki- 
9 lat temu (gdy byłam w ciąży z Emisią ;) ) uczyłam się szydełkowania, bo chciałam takie mieć na choince.

W tym roku kombinowałam ze wzorami i włóczkami, chciałam nieduże i puchate :)
Udało się, bardzo mi się podobają:)
Mają ok 8cm i występują, na razie, w 5 kolorach.

Mięciutkie, puchate ale zachowujące kształt, trochę rustykalne ...

... szydełkowe śnieżynki.









Pozdrawiam :*


16 komentarzy:

coco.nut pisze...

urocze!

Unknown pisze...

słodkie, pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na candy!

aPARAt pisze...

Z takimi pięknymi śnieżynkami zima nie wydaję się już taka straszna :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Urocze śnieżynki!!

na Czterech Wiatrów pisze...

Piękne...już trzeba się brać za produkcję...

dokaem pisze...

Cudne! Na choince będą cudnie się prezentować!

kicikicitata pisze...

Śliczne! Szczególnie zachwyciły mnie te śnieżnobiałe.

Dendrobium pisze...

Warto było kombinować, bo gwiazdki są urocze. Zwłaszcza z drugiej i ostatniej fotki.
Pozdrawiam

Marysia pisze...

Cudne, takie delikatne! I jakie piekne zdjecia!

azurek drutuje pisze...

Widzę, że u Ciebie również pośnieżyło.
Piękne wyglądają takie puchate. Ja zawsze krochmalę i blokuję na sztywno, ale widzę, że takie mięciutkie też mają swój urok.
Pozdrawiam. Ola.

mamuta pisze...

Dziękuję za miłe słowa :*

Aleksandra, właśnie nie chciałam takich usztywnionych na beton, efekt jaki uzyskałam całkowicie mnie zadowala :)

pozdrawiam wszystkich

www.mamwene.pl pisze...

Takie subtelne :)

Asio pisze...

Przepiękne :)
Ja na szydełku nie wyszłam poza łancuszek ;)dlatego zazdroszczę talentu

Wiankowa pisze...

świetne są!
tez w tym roku wymyśliłam sobie śnieżynki, ale moje szydełkowanie jest jeszcze trochę słabe, więc szukam czegoś na swoim poziomie umiejętności :)

Unknown pisze...

Są piękne !!!
Ale zdjęcia nie oddają ich pełnego uroku - wiem co mówię :)

mamuta pisze...


Janusz nie mów, że zdążyłeś przyuważyć ;)

Dzięki wszystkim :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...