mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

czwartek, 18 marca 2010

Pamiątka Chrztu Św.

Dostałam dosyć trudne zadanie, miałam połączyć 3 moje kartki, które spodobały się osobie zamawiającej i połączyć je w jedną kartkę z okazji Chrztu Św.

Wyszło mi następująco, zamawiającej bardzo się podobało :)
No to uffff ...

Ćwiek ze scrap.com.pl



Pudełeczko z szybką by Brises :)


Chyba nareszcie przyszła wiooooooooooooosna !!!!
Ciepełko, inaczej pachnie, pszczoły sąsiada powychodziła z ula :))
W ogrodzie jeszcze śnieg, a mnie już ciągnie, żeby sobie pogrzebać w ziemi :))


Miłego, wiosennego wieczorka :*

11 komentarzy:

Ewik21 pisze...

jak miała jej sie ta karteczka nie spodobać ??? to niemożliwe!!!!!!!!!! Jeśli chodzi o grzebanie w ziemi to mnie też strasznie ciągnie ale niestety nie mogę..... może jakos wytrzymam te dwa miesiące((((

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo fajnie wyszło to połączenie :)

Joanna Oborska pisze...

No bo też i piękność stworzyłaś. Cudny wzór dziurkacza, cudne Twoje kwiatki, kolor, koronka .... Całość zachwyca.

MROFKA pisze...

a u mnie widać kwiatki rosnące w przyblokowym ogródku,
nie dziwie się, że kartka się podobała - jest cudna.

marikusia pisze...

Śliczności :)

BETIK pisze...

Zadanie rzeczywiście trudne... ale nie dla Ciebie jak widać:) Śliczna ta kartka.. no i rzeczywiście widać mix.Pozdrawiam ciepło i zastanawiam się, kiedy uda nam się spotkać w końcu... Tak nam Ciebie brakuje:)

coco.nut pisze...

karteczka idealna!!! :)

Gosia pisze...

Super esencja Twoich kartek Świetne udało się wszystko połączyć....

Anna Zaprzelska pisze...

Prześliczna!

Zielona pisze...

Śliczna jest :) :) Też zrobiłam fioletową kartkę na Chrzest ostatnio :P Tylko się doczekać fotki nie może... heh. Ale i tak Twoja jest piękniejsza!!

Sharlotta pisze...

Very, nice!!! Заходи ко мне за наградой.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...