mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

czwartek, 4 marca 2010

Album o miłości ...



Dostałam zadanie zrobienia albumu dla mężczyzny, w kolorach czerń-czerwień-szary z odrobiną bieli,
 miał być męski a zarazem romantyczny i miały się w nim znaleźć cytaty o miłości ...

hmmmm....

Wyszło tak:


















Dziękuję za przemiłe komentarze oraz za wszystkie wyróżnienia, którymi mnie obdarowujecie,
 postaram się je rozesłać dalej, tylko się trochę odrobię :)

Miłego dnia :*, uciekam na zajęcia z Emisią :)


23 komentarze:

Caro-ART pisze...

Jak dla mnie jest bardzo męski a i romantyzm sie wkradł. Na pewno się spodoba właścicielowi.

Ludkasz pisze...

pięknie wyszedł:)

Bożena Bo-Art pisze...

Świetny album zrobiłaś! Nic przesłodzonego, taki.. no taki męski :)Podoba mi się :)

Lynne K pisze...

This is a wonderful album!. So beautifully made.

Zuzik pisze...

Album bombowy! Przepiękny!:-)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Bombowy!!!

Joanna Oborska pisze...

Jest dokładnie taki jak wytyczne;)
Bardzo gustowny, zdecydowanie męski i traktujący o miłości, ale bez mdłości i mglistości jak to w babskim wydaniu bywa. Dla mnie super!

OriBella pisze...

Z przyjemnością tu zaglądam, zawsze masz dla nas specjały:)))
Piękny album, piękny:)))

Olga Heldwein pisze...

narawde świetny album!!!!!!!!


bardzo fajny taki troche modern art

G-a pisze...

Piekny,taki przemyslany!

OLIWKA pisze...

świetnie sobie poradziłas z tymi papierami, wyszło bardzo męsko a czerwień dodała smaczku. Ja coś nie mogę się do nich przekonać, nawet chciałam je sprzeadc, ale nikt sie nie pokusił ;o)

Luna77 pisze...

Bardzo podoba mi się ten album, a okładka najbardziej :)

Agata Travelling backpack pisze...

Adekwatnie do tematu miłości - zakochałam się! :)

Margaretka pisze...

Piękny i romantyczny album!:)

maj. pisze...

Jest świetny!!!

qrcza-k pisze...

Bardzo miłe połączenie czerwieni i czerni. Taki męski...

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zdecydowanie udało Ci się połączyć elementy romantyczne i męskie :D
Fantastyczny jest!!!
:***

AlicjaC. pisze...

Ten album jest cudowny!
Zazdroszczę właścicielowi ^.^

mamuta pisze...

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :*
Cieszę się, że tak uważacie :)))

Anonimowy pisze...

Prześliczny , przepiękny , zajefajny :) !!!

kigabet vel Ki pisze...

Kochana wyszło kapitalnie ... nie za słodko ... więc idealnie ...

Anonimowy pisze...

wykonuje Pani cuudowne rzeczy:):) zazdroszczę wspaniałego talentu..:)

Anonimowy pisze...

mam pytanie ile kosztuje taki album ??:) coś właśnie dla chłopaka na wspólny rok razem ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...