mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 21 maja 2012

Warsztaty dla dzieciaków :)

W sobotę miałam wielką przyjemność poprowadzić kilkugodzinne warsztaty scrapowe dla dzieci, ale nie tylko, kilka mam również się skusiło :)

 W parku, przed szkołą, do której chodzą moje dzieci odbywał się coroczny festyn z wieloma atrakcjami, (min. występy dzieci i młodzieży, wioska rycerska, punkt wymiany książek, jazda konna i inne), na którym, udało się zorganizować zajęcia promujące scrapbooking :).


  Scrap Pasja zaopatrzyła nas w masę kolorowych materiałów, na których dzieciaki do woli mogły próbować swoich sił. Przez nasz namiot przewinęło się mnóstwo młodych ludzi w przeróżnym wieku- od przedszkola do liceum :) W planach było wykonanie magnesu z karteczkami lub zakładki do książki. Zdecydowanie największą popularnością cieszyły się magnesy, dzieci pracowały w pocie czoła i cieszyły się, że będą miały prezent dla mamy na zbliżające się święto :)

 Dzieciom bardzo podobały się kolorowe papiery, samoprzylepne perełki, kwiaty, ażurowe kształty wykrojnikowych wycinanek

 Zapraszam na krótką fotorelację :)







Moje dzieciorki, po zakosztowaniu wszystkich atrakcji, też przyszły pod namiocik 
(Emi pracuje, Kacper koordynuje :))






Niestety nie mamy zdjęć wszystkich gotowych prac :) 
Nie było to możliwe ze względu na dużą ilość i rotację chętnych:)

Bardzo dziękujemy sklepowi Scrap Pasja za udostępnione materiały 
- zabawa była przednia i bardzo owocna :)


A tu moja gwiazda :) na scenie 







Pozdrawiam serdecznie :)


3 komentarze:

Bo pisze...

widac ze chlopcy tez dopisali liczebnie

widac zabawa byla przednia

Unknown pisze...

Fajnie że miałaś sponsora na takie warsztaty...

Ula H. pisze...

Widać, że fajna impreza, a co najważniejsze - udana !!! Ciekawa jestem - kto później wszystko posprzątał ?
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...