mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 8 lutego 2011

Robociki, robociki - zaproszenia

Mój syn w piątek kończy 8 lat (kiedy on tak urósł??)
Obowiązkowo trzeba było wykonać zaproszenia-
był mały problem z czym w tym roku- Kacper chciał z Bakuganami (OMG)
ale się zbuntowałam :) i stanęło na poczciwych robotach :)-
tym bardziej, że posiadam superowe stemple robocikowe z Lemonade,
których jeszcze nie miałam okazji użyć

Kacper czynnie brał udział w pracach- powycinał wszystkie roboty (oprócz niebieskich)-
w środku jest jeszcze ten z żarówą i przewlekał nici na lewą stronę- przyjemne z pożytecznym :)





A teraz do roboty :)- ściskam :*

15 komentarzy:

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Ale fajowe :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne! Kacper odziedziczył talent po Mamie ;)

madebyviva pisze...

rewelacyjne!!

Peninia / Gosia pisze...

Och rewelacyjne!Super!

lilavati pisze...

doskonałe :)

coco.nut pisze...

mój chciał na swoje 8. urodziny (w listopadzie były) z gormitami - też się zbuntowałam ;)

zaproszenia świetne i do tego pracochłonne - podziwiam szczerze!!!

malutka pisze...

Boskie:)

monia pisze...

Jakie fajne te robociki:)

Nieznośna pisze...

Bardzo podobają mi się Twoje prace i lubię do Ciebie zaglądać, chociaż zazwyczaj nie zostawiam po sobie żadnego znaku.
Mam nadzieję, że przyjmiesz ode mnie wyróżnienie :) Zapraszam http://herbacianenonsensy.blogspot.com/2011/02/dzie-ku-je.html

Pozdrawiam serdecznie :)

lucy z mazur pisze...

Fantastyczne te zaproszenia,bardzo lubię tu bywać i dlatego chciałabym przekazać Ci wyróżnienie,które dostałam od Angel,pozdrawiam i zapraszam

AgaSi pisze...

Super zaproszenia! Ciężko jest zadowolić małego faceta, ale takimi zaproszeniami żaden z pewnością by nie pogardził:)

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczne są!
Kolorowe i zabawne :).

DUCHA pisze...

Kartki bardzo "chłopaczarskie" jak czas mija, nie dawno był chyba Ben 10...to już kolejne urodziny. Wszystkiego naj! Kasiu nie mogłam sie powstrzymać i po prostu m u s i a ł am Cie wyróznić dlatego też zapraszam do mnie, po "już nie niespodziankę" ale z serca, przekonania i z pełną świadomością i wieeeelką radością. Jestes Jedyna i Niepowtarzalna.

truskawkaM pisze...

bomba !

Oliwiaen pisze...

Świetnie wyszły,kolor zdecydowanie im służy :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...