mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 18 października 2010

Ptaszyny ...

Nowe rękoczyny w Art-Piaskownicy - tym razem tematem są ptaki :)

Moje ptaszki powstały bardzo prosto, siedzą w prawdziwym ptasim gniazdku, strąconym z drzewa przez wiatr i znalezionym prze nas na spacerze :)
Pomysłów na ptaszkowe prace miałam jeszcze dużo, tylko jak zwykle, brak czasu ...






A jak powstały te ptaszki... otóż takie chińskie, piórkowe ptaszęta obkleiłam kawałeczkami lnu :)
Moja Emisia zupełnie nie zaaprobowała mamusinych rękoczynów, jednego "ptasiunia" uratowała :)



To już drugi post dzisiaj a i tak mam masę zaległości :)

Ściskam raz jeszcze :*

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetny pomysł!!!
Ty jestes niesamowita - masz nadmiar pomysłów. ;o)))

Artnova pisze...

Niesamowite! Pięknie wyglądają. Pozdrawiam

Ewik pisze...

śliczne ptaszorki:)

Gosik pisze...

świetny pomysł na dekorację :) ptaszki są sliczne i takie nasze, "rodzime" :))

qrcza-k pisze...

przepiękne są, i świetny pomysł

Molly pisze...

słodziaki takie :)) jestem nimi totalnie zauroczona - śliczne są!

Pozdrawiam ;)

G-a pisze...

śliczne! Kiedy Ty to wszystko zdążysz zrobić?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...