mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

sobota, 14 listopada 2009

Pierniczki ...

Kartki świąteczne, następna odsłona :))


... ćwiek w całej krasie :))











... i jeszcze pierniczkowe z tamtego roku :), nie ma ich na blogu, bo jeszcze wtedy nie istniał, forumowiczki może pamiętają:)) ... kiedyś chciałam umieścić tutaj wszystkie moje prace, te starsze też, ale jakoś o tym ciągle zapominam ... o pierniczkach pamiętałam :)))
Wtamtym roku mi się podobały, ba byłam z nich nawet dumna ... jak na nie teraz patrzę to ... bida... ale pomysł się liczy, a warsztat przez rok podszlifowałam, chyba... hihi ...

11 komentarzy:

Ewik21 pisze...

to nie fer..... nie dosyć ,że kartki świetne to jeszce doskonała kucharka śliczne pierniczki upiekła i to z lukrem ....śliczne karteczki. pozdrawiam Ewa

Ilona Zbieg pisze...

smakowite
slicznosciowe

Olenkaja pisze...

zachwycają mnie Twoje karteczki!
jestem pod wielkim wrażeniem
pozdrawiam

Joasiunia:) pisze...

Ojej smaka mi tylko na wieczór narobiłaś;)

Piękne kartki:)

Pasjoneria pisze...

Ja pierniczę :-) świetne karteczki , przez te "pierniczki" są naprawdę urocze .

Castilia pisze...

Tak, tak ja pamiętam te peirniczkowe karteczki w zeszłym roku. Zazdrościłam pomysłu no i samych pierników bo u siebie w Szwecji nie mogłam nic podobnego znaleźć :)) Te nowe też mi się podobają, a warsztat Mamutko to Ty zawsze miałaś na bardzo wysokim poziomie. A u mnie jesio nie byłaś chyba prawda??? :))) Zapraszam!

K.C. pisze...

Nie przestajesz zadziwiać i zachwycać :)

Ludkasz pisze...

smakowite te pierniczki;)
śliczne kartki:)

Martyna pisze...

Ohhh... Ja chcę żeby wreszcie była zima ze śniegiem po pas, mrozem -25 st, ciepłą herbatką, koniaczkiem albo czymś innym jeszcze, śniegiem sypiącym za oknem, zapachem gotujących się w kuchni smakowitości... I to wszystko wywołały we mnie Twoje kartki!

BellArte pisze...

piękne te pierniczkowe kartki :)

Destiny ikt pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem patrząc na Twoje prace.

Ja dopiero startuję, ale mam cichą nadzieję, że kiedyś osiągnę Twój poziom. Cóż trzeba w coś wierzyć i mieć jakiegoś idola.
Pozdrawiam gorąco

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...